TAWARAN HEBAT KLIK DI SINI

Friday 27 March 2015

BUAH ZURIAT



sebotol (RM30)


Bagi yang telah berkahwin, memang ingin seorang zuriat bagi penyambung generasi seterunya. Namun tidak semua yang berkahwin memperolehi zuriat. Semuanya ketentuan Ilahi (Allah S.W.T). Hanya kesabaran yang diuji olehNya. Kini terdapat alternatif baru bagi mendapatkan zuriat, In Shaa Allah. Yang penting Usaha, Doa, Tawakal. Dapatkan sekarang Kapsul Buah Zuriat.

Kajian universiti mendapati serbuk Buah Doum ini sekiranya diambil secara konsisten akan memberi kesanlangsung, cepat dan kekal di dalam mengurangi masalah arteri darah manusia dengan kata lain berfungsi mengekalkan kesihatan saluran darah disamping melindungi saraf dari lebihan melampau lemak, glukosa, garam dan asid yang menyebabkan pelbagai penyakit moden.kajian juga menggunakan responden responden lelaki dan wanita membuktikan Buah Doum atau Buah Zuriat ini mampu mengaktifkan sel sel darah yang  baru tanpa menjejaskna sel sel lama.

Kajian telah diketuai oleh Dr. Mohamed Abou Cairo University Egypt, selain tu Ains Sham University Cairo Egypt, Ibadan University Nigeria dan fakulti agrikultur King Saud University sendiri.

Buah Doum atau Buah Zuriat mempunyai nilai perubatan yang amat tinggi terbukti sejak ribuan tahun lampau dikalangan penduduk Makkah dan Madinah. Buah ajaib ini bersifat Anti Kanser, Anti Mikrob mengandungi Anti Oksidan Tinggi, menstabilkan lipid atau lemak Kolesterol darah, merawat Diabetes, merawat masalah darah tinggi, masalah jantung dan saraf seluruh tubuh. Buah yang hanya terdapat di Makkah atau Madinah ini juga mampu merawat masalah kesuburan sperma lelaki, menambah air mani lelaki, menguatkan dinding rahim wanita, sesuai untuk mereka yang pernah keguguran, mandul atau belum mempunyai cahaya mata.

Untuk tempahan sila hubungi saya Zaidi Misman 013-3793300 dan pembayaran boleh dibuat melalui account

accn CIMB 12160005937204
accn BANK RAKYAT 220141319874
accn RHB1680150003403

1 comment:

  1. juicy fruits pragmatic - Aogi dan Agen Slot Pragmatic 우리카지노 계열사 우리카지노 계열사 dafabet dafabet 247Football & Soccer predictions today games - KOonic Asino

    ReplyDelete