TAWARAN HEBAT KLIK DI SINI

Sunday 22 June 2014

KAPSUL DHABSINAI VERSI KKM



RM 90


Kelebihan :

Peningkatan prestasi yang memuaskan dalam setiap aspek seksual suami isteri – memberikan ketegangan yang cepat, kekerasan dan potensi zakar meningkat keinginan nafsu terhadap seks bertambah dan yang penting anda akan lebih yakin di bilik tidur. Peredaran darah darah berlaku dangan lebih baik akan mampu membawa lebih banyak oksigen dan darah ke seluruh tisu zakar, seterusnya membawa kepada peningkatan keupayaan ereksi yang lebih keras, tegang dan besar.
Meningkatkan keyakinan dan mengurangkan kebimbangan-minda terkawal untuk prestasi, sensasi dan keseronokan seksual.
Mampu melakukan seks berulang dalam masa yang singkat.
Campuran herba yang berkualiti dan tepat adalah amat baik untuk meningkatkan kesihatan umum anda, juga mengurangkan rasa sensitiviti di kawasan zakar lelaki.
Mampu mengurangkan pelbagai penyakit seperti:
  • Kencing manis
  • Sakit pinggang
  • Bengkak prostat
  • Kencing tak puas
  • Tekanan darah tinggi
  • Sakit sendi
  • Batu karang
  • Kencing kotor
  • Urat saraf
  • Kolesterol tinggi (masalah jantung)
  • Kebas-kebas
  • Uluran
Juga merawat masalah lelaki yang ada lemah tenaga batin seperti :
  • Memberi zakar tegang lebih lama daripada biasa
  • Melambatkan klimaks untuk lelaki
  • Bagi yang mati pucuk akan kembali seperti sediakala

Kapsul Dhab Sinai juga merawat perderan darah seluruh tubuh, mengelak dari terkena strok. Merawat penyakit ringan seperti kebas-kebas, sakit lutut, sendi, urat saraf, sakit pinggang, angina kotor, pasang, uluran dan lenguh-lenguh.
Merawat lahan kuit, gatal-gatal, kudis buta, sopak dan pelbagai masalah darah termasuk asma dan lelah.
Sekiranya diamalkan mampu merawat masalah lelaki cpeat keluar air mani, pancutan mani lemah, zakar kurang tegang dan mati pucuk.
Ramuan istimewa merawat penyakit 3 serangkai seperti kencing manis, darah tinggi dan kolesterol tinggi. Amalkan sebiji sehari selepas makan mampu menurunkan kadar gula, membuang toksid dan mengelakkan penimbunan lemak di dinding arteri darah. Tidak perlu potong kaki, mengelakkan mata kabur, buah pinggang rosak, menghalang pembekuan darah dan amputasi kaki.
Merawat masalah lelaki seperti kencing tak puas, kencing kotor, kencing kerap, kencing tak tertahan, jangkitan pundi kencing, angina pasang, bengkak prostat, batu karang dan masalah ginjal.
Mengembalikan tenaga bagi perempuan lepas bersalin dan membetulkan seula urat dalaman tubuh.
Sesuai dijadikan amalan bagi yang berumur 40 tahun keatas bagi membekalkan tenaga, mengelakkan penyakit kronik, tidak mudah merasa letih, kekuatan pinggang dan juga awet muda.
Menghilangan sengal-sengal dan sakit pada sendi tulang, contohnya lutut pinggang dan sebagainya, menguatkan tenaga batin lelaki, menguatkan ketegangan zakar lelaki, memanjangkan dan membesarkan zakar lelaki dan menguatkan ketegangan.
Mengurangkan sakit jika terkena ggitan serangga,digunakan untuk segala jenis urutan dan menghilangkan gatal-gatal pada kulit.

Kapsul Dhab Sinai KKM telah tiba,stok sudah ada dipasaran, cepat2 dapatkan sekarang. Jangan tunggu lagi. Ini adalah yang terbaik dari Dhab Sinai. Kalau selama ini ramai yg bertanya bila kapsul Dhab Sinai dapat pengiktirafan dari Kementerian Kesihatan. Kini apa yang dicari dan ditunggu selama ini telah pun terjawab. Jawapannya di tangan anda semua. Kapsul Dhab Sinai yg telah diiktiraf dgn ada logo KKM dan Halal JAKIM.
Jangan menoleh ke belakang lagi,inilah masanya bagi semua yang ada sakit kroniks dapatkan rawatan segera dengan mengamalkan Kapsul Dhab Sinai yang telah terbukti berkesan merawat pelbagai penyakit kroniks. Usah ragu2 lagi,kalau bersikap sedemikian amatlah rugi. Ini adalah rawatan terbaik

UNTUK TEMPAHAN HUBUNGI SAYA ZAIDI MISMAN 
 013-3793300 


accn CIMB 12160005937204
accn BANK RAKYAT 220141319874
accn RHB1680150003403


No comments:

Post a Comment